A fotókabin jelenleg az egyik legkeresettebb fotós szolgáltatás esküvőkre, leány- vagy legénybúcsúkra, szülinapokra, céges rendezvényekre vagy bármilyen más eseményre. Mindez azért, mert ezeken a rendezvényeken nem csak az ünnepelt fog szórakozni, hanem a meghívottak is és mindannyian egy kézzelfogható emlékkel távoznak majd. Akár esküvő, keresztelő vagy szülinapi buli van, egy fotóautomata pontosan egy olyan mulatság, amire a vendégeknek szükségük van! Cégünk ebben segít neked, fotókabin bérlés Nyíregyháza és vonzáskörzetében a fő tevékenységünk.
Összegyűjtöttük azokat a kérdéseket, amiket feltesznek nekünk az előzetes egyeztetések során. Természetesen, ha itt nem találod meg a kérdésedre a választ, akkor a leggyorsabban telefonon érsz el minket a 0670-294.7889 számon, ahol megpróbálunk megválaszolni minden felmerülő problémára.
Fotókabin, fotóautomata, szelfigép, fotóbox vagy fotósarok?
Mindegyik megnevezés ugyanazt a szolgáltatást takarja. Gyakorlatilag egy olyan fotóautomatáról beszélünk, ami prémium minőségben készít fotókat és azonnal ki is nyomtatja.
Hogyan működik a fotókabin?
A fotókabin múködése nagyon egyszerű: keresel magadnak egy klassz vicces kelléket, beállsz a gép elé, indítjuk a fotózást. A fotókabin érintőképernyővel rendelkezik, könnyen kezelhető. Az első fotó előtt látod magad a képernyőn, elrendezheted a parókát a fejeden, vagy a kalapot 🙂 Ha kész vagy, egy érintés és indul a fotózás. A gép visszaszámol és 5s után elkészül az első kép. Megnézheted az elkészült fotót, ha nem tetszik újrakezdheted. Aztán újra megjelenik az élőkép és van 20s időd kellékeket csereberélni, vagy pózt váltani. Általában egy kollázs három fotót tartalmaz. Ha mindhárom fotó elkészült, ezt ráteszi a gép egy előre megszerkesztett nyomtatási sablonra és aztán kinyomtatja egy profi fotónyomtatón. Aztán kezdődik minden elölről.
Milyen szolgáltatási csomagjaitok vannak?
Elsősorban esküvőre kihegyezett alapcsomagjaink vannak, amiket itt találsz. Bármilyen más rendezvény esetén külön kell megtárgyaljuk az elképzeléseiteket és megtaláljuk a megfelelő megoldást és árat ezekre a szolgáltatásokra.
Vannak vicces kellékeitek?
Rengeteg vicces kiegészítőnk, kellékünk van. Ezeket mindig visszük magunkkal és választhatóak a fotózás előtt. Vannak pálcikás bajusszaink, parókák, vicces szemüveges, kalapok, bőr hatásu álarcok, táblácskák és sok minden más. Ezek mindig cserélődnek, egy idő előtt elhasználódnak, újakat szerzünk be folyamatosan.
Fotós hátterereitek vannak?
Többféle fotós hátterünk van. Ezeket mindig az aktuális rendezvény típusától függően mutatjuk be, lehet választani. Nincsen állandó listánk, mivel ezek is mint a kellékek, egy idő után elhasználódnak, esztétikai szempontból nem lesznek használhatóak.
Mennyi időre bérelhetem ki a szelfigépet?
Alap csomagjaink 3 és 4 órásak, de természetesen lehetőség van hoszabb időre is kibérelni, az aktuális rendezvény típusától.
Esküvőre bérelném, mennyi időre érdemes?
Többéves tapasztalataink alapján esküvőre a leggyakrabban választott időtartam a 3 vagy 4 óra. Ezt a szolgáltatást általában a vacsora és a torta vagy a menyasszonytánc közé szokták beszúrni. 3 vagy 4 óra elegendő szokott lenni arra, hogy a vendégek kihasználják a szelfiboxot és rengeteg fényképet készítsenek és nektek is jó emlék marad majd.
Hogyan rendelhetem meg a szolgáltatást?
Nagyon egyszerűen: irásban kérnénk a megrendelést, az oldalunkon jelen levő online megrendelőlapon keresztül vagy az info@photobomb.hu email címen. Még akkor is ha előzőleg telefonon vagy személyesen sokmindent átbeszéltünk a szolgáltatással kapcsolatban, egyedüli kérésünk az írásos megrendelés, melyben pár adatra van csak szükségünk: a kedves neved, telefonszámod, email címed, a rendezvény ideje és helye.
Előleget kell fizessek?
Nem, nem számolunk fel előleget. Viszont nyomatékosan megkérünk, ha valami változna, vagy elmaradna az esemény akkor azt jelezd felénk.
Mikor és hogyan fizetek?
100%-os megelégedettségi garanciát vállalunk a szolgáltatásunkra, ezért fizetned csak a rendezvény után kell, átutalással.
Van egy meghatározott időpont amikor kezdhetitek a fotózást?
Nem, nincs ilyen. Minden rendezvény más, mindenhol más a forgatókönyv. Egy céges rendezvényen akár egész nap ott lehetünk a fotókabinnal, de lehet promóciós célokra is használni egy boltba és akkor fix órától kezdünk, lehet egy csapatépítő táborban csak délutánra kérni vagy egy esküvőn a vacsora utánni időszakra. Ti szabjátok meg mikor kezdünk és mikor végzünk. Természetesen a kezdés számunkra mindig 30-40 perccel hamarabb kezdődik, ennyi időre van szükség mindent telepíteni, beállítani a fényeket, hátteret, stb.
Mire van szükség a fotókabin működéséhez?
A rendezvény helyszínén kb 3x3m-es helyre van szükségünk a kényelmes lebonyolításhoz, egy asztalra és kb 10m-en belül 220V-os becsatlakozási lehetőségre van szükség. Az se baj, ha nincs elég fény, van saját fényforrásunk, minden esetben ezt használjuk. A fotósarok lehet benn a teremben is vagy egy külső közös helyiségben, előcsarnok, stb. Nyári estéken kinti teraszokon is szoktunk fotózni.
Kinyomtatjátok a képeket?
Igen, minden esetben kinyomtatjuk a képeket amik rákerülnek egy előre megszerkesztett nyomtatási sablonra. Ez a nyomtatási sablon tartalmazhatja a rendezvény nevét, logót, a meghívó egyes részeit, a fiatal pár nevét, gyakorlatilag bármit. A kiválasztott szolgáltatási csomagtól függően egy vagy korlátlan számú nyomtatás lehet.
Milyen nagy a kinyomtatott kép?
Mi a 10x15cm-es formátumot kedveljük, ezt szoktuk nyomtatni. Ez a hagyományos fotó méret. Lehetőség van 15x5cm-es csíkok nyomtatására is. Ez a formátum inkább Amerikában elterjedt, ha láttál már fotókabint egy filmben, szinte mindig ilyen méretben nyomtatnak 🙂
Megkapom digitális formában a képeket?
Természetesen igen. Minden rendezvény végén a szervezők megkapják az össze fotót és rövid videót (boomeráng) egy pendrive-on.
Letölthetik a vendégek az elkészült fotókat?
Igen, letölthetik, de ezt egy előzetes egyeztetés során határozzuk meg. Minden esemény automatikusan felkerül egy általunk bérelt weboldalra, mely nem publikus. Erre a belépő címet minden eseményen egy QR kóddal adjuk meg vagy direkt beírható egy böngészőbe. Ide töltödnek fel automatikusan a fotók és innen tölthetik le a vendégek. GDPR szempontból a rendezvényszervező felel a fotók felhasználhatóságáról. Míg egy esküvőn ez nem szokott probléma lenni, hisz itt mindenki kiváncsi az elkészült fotókra és szeretné le is tölteni mindegyiket, addig egy publikus eseményen, céges rendezvényen, városnapon, stb, nem szoktuk publikussá tenni az elkészült fotókat, nem tölthetőek le a személyi adatok védelmében.
A rendezvény után mennyi ideig elérhető a képgaléria?
Az eseményt követő 1 hónapig elérhető lesz az online képgaléria mindenki számára, aki ismeri a pontos belépési linket vagy QR kódot.
Csak a gépet kapjuk, vagy jön valaki kezelni a szelfigépet?
Minden esetben egy vagy két munkatársunk jelen van a rendezvényen. Ők azok akik telepítik, beállítják és közben kezelik a gépet, valamint fotózásra buzdítják a vendégeket, próbálnak interaktívan hozzájárulni a rendezvény sikeréhez. A gép alapműködése rettentő egyszerű, akár a vendégek is működtethetnék, de mindig van valaki mellette, aki segít és kezeli a fotókabint az esemény befejeztéig.
Az ország mely területén rendelhetem meg a fotókabint?
Gyakorlatilag az ország teljes területére elutazhatunk a szelfigéppel, viszont Nyíregyháza 25km-es sugarán kívül kiszállási díjat kell felszámolnunk, ami jelenleg 100Ft/km. Klienseink 90%-a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből kerül ki, esetleg a szomszédos megyékből is. Távolabbi klienseknek már valószínüleg megéri egy helyi kollégát felkérni erre a munkára.
Kérhetek vendégkönyvet az eseményre?
Természetesen igen, van lehetőség vendégkönyvet kérni. Ezt akár névreszólóan is el tudjuk készíteni.
Hányan fotózkodhatnak egyszerre a fotókabin előtt?
Sokan. Volt már ár eset, hogy 15-18 ember is volt a fotógép lencséje előtt. Ezért is van szükségünk egy legalább 3x3m-es szabad helyre, mivel sok esetben egész kis társaságok is beállnak fotózkodni és ugye ehhez helyre van szükség, valamint mindig nagy nyüzsgés szokott lenni a gép körül, jönnek mennek az emberek, várják a fotókat a nyomtatóból, választják a kellékeket vagy csak nézik a többieket ahogy fotózkodnak.
A vendégek láthatják az elkészült fotókat?
Igen, láthatják az addig elkészült fotókat. A gépünk fel van szerelve egy nagyobb, külső monitorral, az aktív oldal ellentétes felén (gyakorlatilag a gép hátán), amin folyamatosan fut egy slideshow a fotókkal. Ez mindig nagyon népszerű, a vendégek fürtökben állnak előtte és nézik ki milyen fotót készített vagy próbálják kideríteni ki van az álarc alatt. 🙂
Csak bent használható a szelfigép?
Nem, nyári napokban sokszor előfordul, hogy fedett teraszokon, filagórákban fotózunk. Viszont minden ilyen esetben szükség van egy "B" tervre, ha mégis eleredne az eső, mert mivel érzékeny elektronikus készülékekről beszélünk, óvnunk kell a nedvességtől. Éjszakai kinti fotózáshoz nincs szükségünk fényre, saját fényforással rendelkezünk. Viszont ugyanúgy érvényes az, hogy 3x3m helyre van szükség, egy 220V-os konnektorra és egy asztalra a kellékeknek.
Városnapra vagy kinti rendezvényre lehet bérelni a fotókabint?
Igen, van egy erre kialakított sátrunk, amit vihetünk magunkkal egy kültéri fotózáshoz. Ennek az áráról és lehetőségekről, kérlek egyeztess velünk.
Marketing célokra használható a szelfigép?
Igen, számos lehetőség van marketing célra használni a gépet. A nyomtatási sablon bármilyen szöveget, logót, támogatót tartalmazhat. Lehetőség van egy egyedi sorszámot rátenni a kinyomtatott képekre, így akár tombolára is felhasználható lehet. Céges rendezvényre, kiállításra, mozi premierre, bolt nyitásra, bolt promócióra és számos más eseményre is kibérelhető. Jelezd felénk elképzeléseidet és találunk rá megoldást.
Foglald le MOST a fotókabint!
Töltsd ki az adataiddal a lentebbi emailt és egy kollégánk a lehető leghamarabb meg fog keresni, hogy megbeszéljétek a részleteket.